facebook promyskat
twitter promyskat

Proponujemy ponad 300 najpopularniejszych europejskich połączeń promowych, dostępnych bezpośrednio w naszym systemie rezerwacji. Proponujemy również połączenia mniej popularne, wystarczy skontaktowac sie z nami w dowolny wygodny dla Panstwa sposób, a zostanie przedstawiona oferta na połączenia nie ujęte w naszej standardowej ofercie.

NIE.

Po tym, jak złożą Państwo zamówienie, nasi spedytorzy promowi, zajmą się realizacją rezerwacji na wybrane przez Państwa połączenia. Klienci którzy posiadaja termin płatności otrzymują następnie potwierdzenie rezerwacji na e-mail. smsem, przez "Trans" lub telefonicznie lub faxowo. Natomiast z nowymi klientami spedytorzy kontaktują sie w celu określenia formy współpracy. Spedytorzy, potwierdzając rezerwacje, przekazują drogą elektroniczną potwierdzenie bookingu (numer bookingu), który należy przekazać kierowcy w dowolny sposób (najlepiej smsem). Na podstawie numeru bookingu w kasie portu wypłyniecia, kierowca pojazdu otrzymuje karte pokładową.

W niektórych przypadkach wystarczy podać numer pojazdu oraz nazwę naszej firmy "Skat Transport Sp. z o.o." aby przeprawić się na nasze konto.

Ponieważ jesteśmy jedynie przedstawicielami linii promowych, nie mamy żadnych możliwości odzyskania utraconego mienia. Prosimy bezpośrednio skontaktować się z operatorem promowym. W sprawie kontaktów do linii promowych słuzymy pomocą.

Niestety nie zawsze jest możliwe. Aby zarezerwować bilety powrotne otwarte prosimy o kontakt z naszymi spedytorami promowymi w celu potwierdzenia takiej mozliwości na konkretnym połączeniu promowym. W wiekszości przypadków jednak nalezy podać datę i godzinę powrotu.

Niestety nie ma takiej możliwości. Ze względu na warunki umowy, PROMYSKAT rozlicza się z armatorem w specjalnym trybie. Płatność powinna być uregulowana na konto Skat Transport Sp. z o.o. zgodnie z warunkami współpracy.

Płatności za złożoną rezerwację należy dokonać na podstawie faktury, wystawionej przez firme Skat Transport Sp. z o.o. w ściśle określonym na niej terminie, na podane konto bankowe w Banku Millienium,

SWIFT BIGBPLPWXXX PL41 1160 2202 0000 0000 8156 4359

Lub za pomoca płatności elektronicznych, obsługiwanych przez "Przelewy24" na podstawie przesłanego Państwu przez spedytora promowego unikalnego linku. Wszystkie informacje o płatności, łącznie z kwotą do zapłaty i nr konta bankowego, są przekazywane przez e-mail na adres podany przy składaniu rezerwacji.

Krok pierwszy:

Zamówienie można składać elektronicznie, wypełniając formularz rezerwacji na naszych stronach internetowych, przesylając e-mail do spedytorów promowych na podane w zakładce kontakt adresy lub za pomocą "Transa".

Drugi krok to potwierdzenie przyjecia do realizacji.

Potwierdzenie jest wysyłane przez nas na adres e-mail podany przy składaniu rezerwacji. W szczególnych przypadkach spedytor promowy kontaktuje sie telefonicznie lub za pomca "Transa" z zamawiającym, w celu doprecyzowania zamówienia. Potwierdzenie zawiera podsumowanie rezerwacji oraz kwotę do zapłaty, termin płatności oraz nr konta bankowego. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową.

Trzeci krok to Booking

Spedytor promowy wysyła potwierdzenie rezerwacji zamawiającemu w ten sam spósób, w jaki zostało złozone.

Klientom nie uprawnionym do terminu płatnośći, potwierdzenie rezerwacji (booking) jest wysyłane drogą elektroniczną lub faxem dopiero po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Booking należy przekazac kierowcy pojazdu (najlepiej smsem). W niektórych przypadkach wystarczy nr rejestracyjny pojazdu.

O ile klient nie jest uprawniony do odroczonych płatności, wymagamy pełnej zapłaty w momencie rezerwacji, a zatem nie można dokonać rezerwacji i zapłacić w porcie. Niestety, nie jesteśmy w stanie przyjąć płatności gotówką lub czekiem.

Tak,
wszystkie płatności on-line są obsługiwane za pośrednictwem bezpiecznego serwera, który szyfruje wszystkie dane w specjalnym formacie. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje serwis płatności elektronicznych "Przelewy24".

Niektórzy przewoźnicy promowi ustalają dopłaty paliwowe (BAF - Bunker Adjustment Factor) do końcowych cen rezerwacji promowych. Dopłaty są ustalane na podstawie aktualnie panującej sytuacji na rynkach paliw. W wybranych sytuacjach dopłaty już są w cenie biletu lub są doliczane do końcowej ceny biletu. Szczegóły dopłat paliwowych podajemy w zakładce BAF.

Tak, oczywiście - do każdej rezerwacji wystawiamy faktury VAT. Na życzenie klienta możemy je przesłać pocztą lub droga elektroniczną.

Nie. Nie pobieramy żadnych prowizji ani dodatkowych opłat za prowadzone rezerwacje, chyba, że przewoźnik promowy narzuca własne dodatkowe opłaty. Kwota całkowita jest podawana w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Akceptujemy płatności kartami debetowymi i kredytowymi Visa i MasterCard.

Bilet otwarty (open ticket) to bilet ważny nie na konkretną przeprawę o danej godzinie, ale rezerwację ważną przez dany okres czasu. Czasem jest to 48h, 3 dni, 2 tygodnie, a nawet rok – zależnie od armatora. W tym czasie kierowca może przeprawić się o dowolnej porze; po prostu stawia się w porcie i wówczas na bramce dostaje bilet na najbliższy wolny prom.

Zależnie od armatora. Zapytaj o to spedytora – z niektórymi przewoźnikami wynegocjowaliśmy brak takiej dopłaty, z innymi nie. Często takiej dopłaty nie ma, ale należy poinformować nas o podwójnej obsadzie; w przeciwnym razie dla drugiego kierowcy nie zostanie przygotowana kabina.

Ściśle zależy to od trasy, na której przeprawiamy auto. Wszystkie informacje dostępne są bezpośrednio u naszych spedytorów.

Całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Biuro promowe jest czynne pn-pt 8:30-17:30, jednak po godzinach jesteśmy dostępni pod telefonami komórkowymi oraz odbieramy pocztę e-mail. Zapraszamy na podstronę Kontakt.

Tak.

Potrzebne są wówczas dane do faktury (imię i nazwisko, adres, numer NIP) oraz skan dowodu osobistego.

Obsługujemy wszystkie rodzaje pojazdów kołowych oraz ładunków mobilnych (np. samojezdne maszyny rolnicze, budowlane czy też inne maszyny specjalistyczne). Przy dokonywaniu rezerwacji należy wybrać typ pojazdu według poniższego rysunku . W przypadku maszyn prosimy o wybranie pierwszego rysunku oraz opisanie w "Uwagach" tego pojazdu.