facebook promyskat
twitter promyskat

Większość promów jest dobrze przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, choć operatorzy promów nie zawsze są w stanie zaoferować wszystkie pokładowe udogodnienia, a niektóre trasy nie są odpowiednie dla osób niepełnosprawnych.

Zalecamy wszystkim klientom, którzy pragną skorzystać z pomocy na pokładzie poinformować i przybyć nieco wcześniej niż w ostatniej chwili, aby zapewnić:

- wjazd autem w pobliżu wyciągu na pokładzie samochodowym,

- korzystanie z wózka na terminalu statku,

Proponujemy ponad 300 najpopularniejszych europejskich połączeń promowych, dostępnych bezpośrednio w naszym systemie rezerwacji. Proponujemy również połączenia mniej popularne, wystarczy skontaktowac sie z nami w dowolny wygodny dla Panstwa sposób, a zostanie przedstawiona oferta na połączenia nie ujęte w naszej standardowej ofercie.

NIE.
Po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie przekazujemy drogą elektroniczną potwierdzenie bookingu (Voucher), który należy wydrukować i zabrać ze sobą w rejs. Na podstawie tego potwierdzenia w kasie portu wypłyniecia, otrzymuje się karte pokładową oraz klucze do kabiny (jezeli kabina była zamawiana). W niektórych przypadkach wystarczy nr rezerwacji aby otrzymać w porcie karte pokładową.

Oczywiście, istnieje taka możliwość na większości z oferowanych za naszym pośrednictwem połączeń promowych. Jeżeli chcą Państwo zabrać ze sobą swojego ulubieńca, trzeba jednakże spełnić określone przez armatora wymogi.

Przeważnie jest to konieczność posiadania przez zwierzę paszportu, zestawu aktualnych szczepień czy też odpowiedniego oznakowania oraz wykupienie specjalnej kabiny, dostosowanej do potrzeb podrózujących z małymi zwierzętami. W przypadku przewozu psów, kotów bądź fretek naliczana jest zazwyczaj przez przewoźników promowych dodatkowa opłata, nie obowiązująca w przypadku innych zwierząt domowych (np. szczurów, chomików czy papug).

Jeżeli Państwo podróżują z końmi, to konie pozostają w przyczepie na pokładzie samochodowym a dostęp do nich jest ograniczony, ale czasami mozliwy (indywidualnie uzgodnienia z obsługą promu).

Minimalny wiek dziecka jest uzależniony od operatora promowego, z którym chcesz podróżować. Zazwyczaj dzieci mogą podróżować samodzielnie w wieku 16 lat, pod warunkiem, że posiadają pisemną zgodę od rodzica lub opiekuna oraz dokument identyfikacyjny.

Większość operatorów promowych może zapewnić łóżeczka dziecięce w kabinie, jednak zdarzają się armatorzy, którzy nie mogą zaoferować takiego wyposażenia. Prosimy o kontakt wraz z numerem rezerwacji w celu ustalenia czy istnieje możliwość dodatkowego wyposażenia w postaci łóżeczka dla twojej rezerwacji.

Ponieważ jesteśmy jedynie przedstawicielami linii promowych, nie mamy żadnych możliwości odzyskania utraconego mienia. Prosimy bezpośrednio skontaktować się z operatorem promowym. W sprawie kontaktów do linii promowych słuzymy pomocą.

Tak, proszę podać liczbę osób podróżujących w tym kierowcy. Rezerwacja pasażerów odnosi się do całkowitej liczby podróżnych. W przypadku podróżowania autokarem, należy podać, która z osób jest kierowcą.

Niestety nie zawsze jest możliwe. Aby zarezerwować bilety powrotne otwarte prosimy o kontakt z naszymi spedytorami promowymi w celu potwierdzenia takiej mozliwości na konkretnym połączeniu promowym. W wiekszości przypadków jednak nalezy podać datę i godzinę powrotu.

Niestety nie ma takiej możliwości. Płatność za przeprawe promową musi być uregulowana przed wypłynięciem, czasami nawet z duzym wyprzedzeniem.

Płatności za złożoną rezerwację należy dokonać w ściśle wyznaczonym przez spedytora promowego terminie na podane konto bankowe w Banku Millienium,

SWIFT BIGBPLPWXXX PL34 1160 2202 0000 0001 7797 8896

Lub za pomoca płatności elektronicznych, obsługiwanych przez "Przelewy24" na podstawie przesłanego Państwu unikalnego linku. Wszystkie informacje o płatności, łącznie z kwotą do zapłaty i nr konta bankowego, są przekazywane przez e-mail na adres podany przy składaniu rezerwacji.

Krok pierwszy.

Zamówienie można składać elektronicznie - wypełniając formularz rezerwacji na naszych stronach internetowych lub przesylając e-mail do spedytorów promowych na podane w zakładce kontakt adresy.

Drugi krok to potwierdzenie przyjecia do realizacji.

Potwierdzenie jest wysyłane przez nas na adres e-mail podany przy składaniu rezerwacji. W szczególnych przypadkach spedytor promowy kontaktuje sie telefonicznie z zamawiającym, w celu doprecyzowania zamówienia. Potwierdzenie zawiera podsumowanie rezerwacji oraz kwotę do zapłaty, termin płatności oraz nr konta bankowego. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową.

Trzeci krok to Booking (Voucher).

Po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie przekazujemy drogą elektroniczną lub faxem potwierdzenie rezerwacji Booking (Voucher), który należy wydrukować i zabrać ze sobą w rejs. W niektórych przypadkach wystarczy nr rezerwacji.

O ile klient nie jest uprawniony do odroczonych płatności, wymagamy pełnej zapłaty w momencie rezerwacji, a zatem nie można dokonać rezerwacji i zapłacić w porcie. Niestety, nie jesteśmy w stanie przyjąć płatności gotówką lub czekiem.

Tak,
wszystkie płatności on-line są obsługiwane za pośrednictwem bezpiecznego serwera, który szyfruje wszystkie dane w specjalnym formacie. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje serwis płatności elektronicznych "Przelewy24".

Niektórzy przewoźnicy promowi ustalają dopłaty paliwowe do końcowych cen biletów. Dopłaty są ustalane na podstawie aktualnie panującej sytuacji na rynkach paliw. W wybranych sytuacjach dopłaty już są w cenie biletu lub są doliczane do końcowej ceny biletu. Szczegóły dopłat paliwowych podajemy w zakładce BAF.

Warunki zwrotów opłaconych biletów są regulowane przez poszczególnych przewoźników. Informacje o zwrotach oraz inne, znajdują się w Regulaminie danego przewoźnika promowego, które znajdą Państwo w zakładce "Warunki przewozu".

Tak, oczywiście - do każdej rezerwacji wystawiamy faktury VAT. Na życzenie klienta możemy je przesłać pocztą lub droga elektroniczną.

Nie. Nie pobieramy żadnych prowizji ani dodatkowych opłat za prowadzone rezerwacje, chyba, że przewoźnik promowy narzuca własne dodatkowe opłaty. Kwota całkowita jest podawana w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Akceptujemy płatności kartami debetowymi i kredytowymi Visa i MasterCard.

Całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Biuro promowe jest czynne pn-pt 8:30-17:30, jednak po godzinach jesteśmy dostępni pod telefonami komórkowymi oraz odbieramy pocztę e-mail. Zapraszamy na podstronę Kontakt.

Samochód do 1,85m wysokości i 4,5m długości

Ten typ pojazdu odnosi się do wszystkich standardowych rodzajów samochodów: sedanów, kombi oraz 4x4; zarówno tych posiadających bagażnik dachowy zamknięty lub otwarty, jak i pojazdów bez tych konstrukcji. Całkowita wysokość samochodu musi mieścić się w 1,85m, a jego całkowita długość musi być mniejsza niż 4,5m. W pojazdach tego typu może podróżować maksymalnie 9 osób.

Samochód do 2,35m wysokości i 7m długości

Ten typ pojazdu odnosi się do wszystkich standardowych rodzajów samochodów: sedanów, kombi oraz 4x4; zarówno tych posiadających bagażnik dachowy zamknięty lub otwarty, jak i pojazdów bez tych konstrukcji. Całkowita wysokość samochodu musi mieścić się w 2,35m, a jego całkowita długość musi być mniejsza niż 7m. W pojazdach tego typu może podróżować maksymalnie 9 osób.

Samochód z przyczepą kempingową lub zwykłą

Do tego rodzaju zaliczane są samochody holujące przyczepę kempingową lub zwykłą, gdy przyczepa ta ma maksymalnie 4,35m wysokości i 8m długości. W pojazdach tego typu może podróżować maksymalnie 9 osób.

Samochód kempingowy (camper) do 2,35m wysokości i 7m długości

Ten typ pojazdu odnosi się do wszystkich samochodów kempingowych/camperów (z oknami, miejscem do spania i gotowania), których całkowita wysokość nie przekracza 2,35m, a długość jest mniejsza niż 7m. W pojazdach tego rodzaju może podróżować maksymalnie 9 osób.

Samochód kempingowy (camper) do 4,35m wysokości i 10m długości

Ten typ pojazdu odnosi się do wszystkich samochodów kempingowych/camperów (z oknami, miejscem do spania i gotowania), których całkowita wysokość nie przekracza 4,35m, a długość jest mniejsza niż 10m. W pojazdach tego rodzaju może podróżować maksymalnie 9 osób.

Van o wysokości poniżej 2,4m

Van o maksymalnej wysokości 2,4m; maksymalna liczba osób podróżujących w takim pojeździe wynosi 9.

Motocykl

Opłata zawiera przejazd dla 2 pasażerów; maksymalnie 2 osoby mogą przeprawiać się motocyklem.

Motocykl z wózkiem bocznym lub przyczepą

Motocykl z przyczepą lub wózkiem (koszem) bocznym. Opłata zawiera przejazd dla 2 pasażerów; takim pojazdem mogą podróżować maksymalnie 4 osoby.

Rower (jedna sztuka)

Pojazd jednośladowy, napędzany siłą ludzkich mięśni (ta kategoria nie obejmuje motorowerów). Maksymalnie 1 pasażer.

Minibus

Nazywany również mikrobusem. Pojazd przewożący nie więcej niż 15 pasażerów łącznie z kierowcą (maksymalnie 15 miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy). Maksymalna długość minibusa wynosi 8m, wysokość natomiast 4,35m. Jeśli Twój minibus nie spełnia tych kryteriów (przekracza podane wartości) – zadzwoń do nas.

Samochód kempingowy (camper) z przyczepą kempingową lub zwykłą

Samochód kempingowy/camper (z oknami, możliwością spania i gotowania), holujący przyczepę kempingową lub zwykłą, gdzie przyczepa ta ma wysokość poniżej 4,35m oraz długość poniżej 8m; maksymalna ilość pasażerów takiego samochodu wynosi 9.

Jeśli Twój samochód nie kwalifikuje się do żadnej z podanych kategorii lub masz jakiekolwiek wątpliwości i pytania, zapraszamy do skontaktowania się z naszym zespołem.

Obsługujemy wszystkie rodzaje pojazdów kołowych oraz ładunków mobilnych (np. samojezdne maszyny rolnicze, budowlane czy też inne maszyny specjalistyczne). Przy dokonywaniu rezerwacji należy wybrać typ pojazdu według poniższego rysunku . W przypadku maszyn prosimy o wybranie pierwszego rysunku oraz opisanie w "Uwagach" tego pojazdu.