Stena Line
Stena Line
20.11.2017

Pasażerowie Stena Line pamiętają o potrzebujących

Akcja dobroczynna, w jaką niedawno z pełną mocą włączył się armator Stena Line, przynosi efekty. Dzięki zaangażowaniu armatora oraz pasażerów udało się właśnie przekazać wpłaty pochodzące z kilkudziesięciu tysięcy datków.

 

W lutym tego roku Stena Line ogłosiła nawiązanie długoterminowej współpracy z Mercy Ships („statki miłosierdzia”). Jest to organizacja humanitarna, która dociera ze wsparciem do najbardziej potrzebujących regionów świata. Jest to przede wszystkim wsparcie medyczne. Od 1 września do końca października prowadzona zaś była akcja, w ramach której pasażerowie mogli zakupić kawę albo herbatę w specjalnych kubkach. Każde dwie korony szwedzkie z takiej transakcji miały zostać przekazane na działalność Mercy Ships. Akcja prowadzona była na 37 statkach Stena Line.

 

Popularny przewoźnik poinformował właśnie, że w ramach prowadzonej do tej pory akcji udało się zebrać ponad 60 tysięcy wpłat od darczyńców! 61 807 datków, które udało się zgromadzić w ramach dotychczasowej kampanii, zostało właśnie symbolicznie przekazanych na ręce Tomasa Franssona, szefa inicjatywy w Szwecji.

 

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi i zaszczyceni, że tak wielu klientów Stena Line zdecydowało się wspomóc naszą pracę. Dużą przyjemnością była możliwość obserwowania entuzjazmu oraz zaangażowania personelu Stena Line w czasie kampanii” - powiedział Tomas Fransson z Mercy Ships.

 

 

Niclas Mårtensson ze Stena Line wyraził radość z faktu, że dzięki prowadzonym działaniom tak wiele osób udało się zaznajomić z działalnością Mercy Ships. Współpraca pomiędzy armatorem a organizacją przyczyniła się nie tylko do zebrania konkretnej kwoty, ale również do upowszechnienia wiedzy na temat tego, czym zajmują się wolontariusze Mercy Ships.

 

Zebrana suma pozwoli zapewnić funkcjonowanie sali operacyjnej na pokładzie statku Africa Mercy przez dwa tygodnie.

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: Stena Line


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060