FerryGateway
FerryGateway
06.07.2015

FerryGateway – nowy standard, który ma zrewolucjonizować system rezerwacji biletów promowych

Kolejni armatorzy przystępują do projektu FerryGateway. Inicjatywa ma na celu ujednolicenie systemu sprzedaży i dystrybucji ofert operatorów promowych.

 

Do stowarzyszenia, które jest współtworzone przez największych europejskich przewoźników, przystępują kolejni gracze. Już dziś należą do niego m.in.: Stena Line, DFDS, P&O Ferries, Viking Line, Tallink/Silja Line, Brittany Ferries czy Color Line. Niedawno do grupy tej przystąpiło Irish Ferries. Wspólne działania wszystkich podmiotów mają zaowocować uruchomieniem nowej platformy komunikacji pomiędzy przewoźnikami a oficjalnymi agentami i przedstawicielami.

 

4 lipca w Londynie odbyło się spotkanie przedstawicieli organizacji, podczas którego dyskutowano o możliwościach, jakie stwarza nowe rozwiązanie i płynących z jego wdrożenia korzyści.

 

„W samej tylko Europie Północnej promami podróżuje 125 milionów pasażerów rocznie, a sprzedaż online pomiędzy agentami i operatorami promowymi rośnie szybko” - wyjaśnia Hans Björkborg, dyrektor stowarzyszenia FerryGateway. „Do tej pory systemy łącznościowe wspierane były przez przestarzałe i niejednolite rozwiązania. Nowy standard FerryGateway ma to zmienić.

 

Jak wskazują przedstawiciele związku, olbrzymią zaletą nowego narzędzia komunikacji, opartego na języku XML, będzie możliwość zaoferowania większej gamy produktów oraz serwisów przeznaczonych na sprzedaż.

 

„Będziemy także w stanie lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, mogąc zaoferować im pełną gamę produktów promowych oraz serwisów. Czyniąc sprzedaż podróży promem jeszcze łatwiejszą i bardziej atrakcyjną, spodziewamy się rosnącego zainteresowania ze strony całej gamy organizacji partnerskich B2B” - dodał Björkborg.

 

Udostępnienie nowych narzędzi, oprócz licznych ułatwień i prognozowanych wzrostów sprzedaży, ma wpłynąć na efektywność przeprowadzanych operacji i przyczynić się do obniżenia kosztów.

 

Zgodnie z planem, nowa platforma ma zostać wdrożona przed szczytem przyszłorocznego sezonu.

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: FerryGateway


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060