Niezawodność, wysoka jakość usług oraz ochrona środowiska - to zasady, na których prywatna grupa żeglugowa TT-Line od ponad 50 lat buduje swoją działalność, oferując szybkie i niedrogie połączenia promowe przez Bałtyk pomiędzy Niemcami, Polską a Szwecją, eksploatując 6 nowoczesnych i przyjaznych środowisku statków typu ro-pax.
Oferując do 16 rejsów codziennie, TT-Line łączy największe niemieckie porty bałtyckie, Rostock i Travemünde oraz polski port Świnoujście z południowym węzłem transportowym w Szwecji – portem Trelleborg, będącym najważniejszym terminalem promowym na południu Szwecji.
TT-Line przewozi rocznie ponad 600 000 pasażerów, 100 000 samochodów, ponad 300 000 pojazdów ciężarowych i dostawczych i tym samym jest liderem na rynku przewozów promowych pomiędzy Kontynentem a Szwecją.
Nowoczesne statki TT-Line są obsadzone doświadczoną i wysoce wyszkoloną załogą, zarówno niemiecką, polską jak i szwedzką, dzięki czemu gwarantują niezawodność i bezpieczeństwo podróży. Wszystkie porty, do których zawijają statki TT-Line są doskonale skomunikowane z siecią krajowych autostrad i międzynarodowych dróg europejskich.
Dzięki niezawodnej pojemności ładunkowej o ponad 30 km długości pokładu każdego dnia, TT-Line jest godnym zaufania partnerem dla klientów frachtowych. Będąc ważnym punktem połączeń intermodalnych, TT-Line jest integralną częścią rozwiązań logistycznych dla wielu firm.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wieloletnich klientów oraz zapotrzebowaniu rynkowego, Zarząd TT-Line podjął decyzję o otworzeniu Ekspresowej linii pomiędzy Świnoujściem a Trelleborgiem, konkurując rekordowo szybkim 6h połączeniem.
TT-Line jest właścicielem 6 nowoczesnych promów:
TT-Line, jako nowoczesny armator od ponad dwóch dekad promuje ekologiczne rozwiązania morskie wspierając ideę „zielonych promów” oraz „zielonego mostu”. Pierwsze cztery jednostki są jednostkami o unikalnym napędzie hybrydowym diesel/electric. Począwszy od 1 stycznia 2015 TT-Line stosuje Marine Gasoil na pięciu swoich statkach.
W 2014r. jednostka Nils Dacke została wyposażona w innowacyjny system oczyszczania paliwa z siarki tzw. zwany „scrubber”. W celu spełnienia norm IMO w sektorze SECA redukując zwartość siarki do 0,1%, TT-Line zdecydowała się na instalację systemu hybrydowego (połączony obieg otwarty i zamknięty) wyprodukowany przez fińską spółkę Wärtsilä.
Połączenie Z | Połączenie DO | Czas przeprawy |
---|---|---|
Rostock | Trelleborg | 5:30h - 8:05h |
Świnoujście | Trelleborg | 5:55h - 7:00h |
Travemünde | Trelleborg | 8:30h - 9:45h |
Trelleborg | Rostock | 5:30h - 8:00h |
Trelleborg | Travemünde | 8:00h - 9:45h |
Trelleborg | Świnoujście | 6:00h - 7:15h |