Stena Line
Stena Line
03.11.2016

Rejs z Santa Line? Coraz więcej pasażerów wybiera prom na świąteczny wyjazd

Zaledwie dwa miesiące dzielą nas od świąt Bożego Narodzenia. Stena Line po raz kolejny podczas tego szczególnego okresu zmienia nazwę na Santa Line, aby celebrować wspólnie z gośćmi te magiczne chwile.

 

Stena Line już teraz przygotowuje się do gorącego przedświątecznego okresu. Notuje też wzrost zainteresowania swoją ofertę w tym wyjątkowym czasie. Łączna liczba rezerwacji na wszystkich liniach już jest większa niż w analogicznym okresie 2015r. Wskaźnik ten wzrósł w listopadzie i grudniu o 5 procent.

 

Stena Line rozpoczynając świąteczną kampanię, po raz kolejny zdecydowała się też zmienić nazwę na Santa Line.

 

„Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych
w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku”, a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję” - powiedział Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska

 

Santa Line zauważa, że rejs to dla wielu podróżnych także doskonała okazja do zakupienia prezentów dla najbliższych w pokładowych sklepach, gdzie ceny są nawet o 40% niższe niż na lądzie. Przewoźnik dokonał porównania sprzedaży w październiku 2015 i 2016 na pokładach statków, wyszczególniając produkty cieszące się największą popularnością. Wśród nich znajdują się perfumy oraz zabawki dla dzieci. Ubiegłorocznym bestsellerem dla najmłodszych okazały się zabawki i akcesoria z filmu „Kraina lodu”. W tym roku niewątpliwie staną się nim produkty z filmu „Trolle”.

 

„Z dumą prezentujemy nasze propozycje na tegoroczny prezent świąteczny; są to perfumy unisex CK1 oraz zabawki z filmu „Trolle” dla dzieci. Ten zapach to unikalna kompozycja, z którą każdy poczuje się wyjątkowo i która będzie się podobała przez długi czas” – powiedziała Cecilia Alenfelt, Commercial Manager w Stena Line.

 

 

Stena Line jest szwedzkim koncernem promowym z siedzibą w Göteborgu. Operuje na 22 trasach łączących 10 krajów, posiada 34 promy, zatrudnia ponad 5500 pracowników. Roczne obroty koncernu przekraczają 12 mld koron szwedzkich. Rocznie z promów Stena Line korzysta ponad 7 milionów pasażerów, przewożonych jest też 1,5 milionów samochodów osobowych oraz 2 miliony jednostek frachtowych (ciężarówki, naczepy itp.).

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: Stena Line

 


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060