Swedish Orient Line (SOL), jeden z najważniejszych szwedzkich armatorów, oferuje transport najnowocześniejszymi i najszybszymi jednostkami pomiędzy Włochami a Grecją.

SOL jest firmą prywatną. Dyrektorem jest Michael Kjellberg, który jest jednym z dwóch właścicieli, należącym do Shipping Imperial.

W roku 2013 szwedzki armator, Swedish Orient Line (SOL), planuje wprowadzić nową jednostkę, która pływałaby na trasie Hanko - Rostock. Aktualnie dwa statki cztery razy w tygodniu odpływają z Hanko i płyną w kierunku Rostocku, jednak SOL chce zwiększyć częstotliwość wypływania na tę trasę.

Właściciel szwedzkiego armatora, Ragnar Johansson, wprowadził nową jednostkę, gdyż bacznie obserwuje sytuacje na rynku.

Trasa Hanko-Rostok zastała zakupiona przez SOL od Scandlines w raz z 3 promami. Odległość pomiędzy portami tworzy najkrótszą możliwą trasą Finlandia-Niemcy. Jednak gdy nowe regulacje dotyczące siarki wejdą w życie w 2015 roku i paliwo nie będzie mogło zawierać więcej niż 0,1 procent siarki, koszty transportu morskiego mogą wzrosnąć nawet o 60 proc., dlatego też skracanie odległości jest dla SOL kluczowe.

Nowe promy SOL są wyposażone w najnowsze systemy nawigacji, które mają zapewnić szybką i bezpieczną podróż. Dodatkowo na pokładach super szybkich i nowoczesnych statków znajdują się restauracje, bary, kawiarnie, basen, kasyno, sklepy, pomieszczenia z dostępem do WIFI oraz wygodne kabiny

Artykuły powiązane

Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060